tisdag 7 december 2010

Inget konstigt alls

Detta är alltså mina egenritade muddisar. Inga konstigheter. Jag tycker personligen om när byxorna är hyggligt snäva även om det är pösiga muddbyxor så det tog ett par försök att få till en snygg modell. Men å andra sidan tar det väl bara ett par månader och sen har jag ändrat mig och syr mycket pösigare igen... =) Det är ett ofog det där när man kan bestämma precis exakt själv för då ändrar man ju sig så ofta!

Allt tyg från stoff & stil.
Eget mönster.

4 kommentarer:

  1. Va duktig du är !!!! har hittat lite tyger idag som jag gillar :) Hör av mig i eftermiddag.
    (Skulle kunna köpa HUR många plagg som helst av dig)

    SvaraRadera
  2. Men Ida vad söt du är!
    Tack!! =)

    Ska bli superskul att få sy till din skrutta!

    SvaraRadera
  3. Sur ut att sitta riktigt bra! Härliga färger =)

    SvaraRadera
  4. Jättefin passform tycker jag :D Och härlig färg!
    Kram

    SvaraRadera