torsdag 14 april 2011

hoo hoo.

Så blev det alltså ytterligare en. Just den här skall faktiskt få äran att följa med nya återförsäljaren Apelsin Gredelin till Baby & Barnmässan i Göteborg i helgen! Tillsammans med lite annat smått och gott som jag jobbat halvt ihjäl mig för att bli färdig med i tid. På något lustigt vis blir det alltid plötsligt massor att göra när jag har en annan plan. Jag hade precis bestämt mig för att göra ett sådant där "överkast" som man ser på hotell. Ni vet, ett sådant som liksom bara täcker fotändan av sängen. Och den skulle bli så fin med stora lappar i olika färger och material... Och mannen skulle till och med bygga en ny sängstomme och allt. Men nu blev det vår. Så nu får vi prioritera trädgårdsprojektet ett tag framöver. Jaja, där kom jag visst ifrån ämnet lite. ;)

Hur som helst så får fina lilla N också ett eget exemplar av Farfar Uggla så fort jag fått tid att göra färdigt den. (ligger färdigutklippt och rätt trådar sitter ju i maskinen) Jag tycker att den blev så himla vårig och härlig och jag blir nästan lite avundsjuk på att jag inte har en egen. =)

Tyget kommer från Znok.
Mönstret är eget.

4 kommentarer:

  1. jättefin och vad gulligt med ugglorna.

    /Mia

    SvaraRadera
  2. Jätteläcker! Den kan nog bli en storsäljare :-)

    SvaraRadera
  3. Spanade och spanade efter dina kläder på mässan men utan lycka och nu när jag går in på Apelsin Gredelins hemsida så vet jag exakt vilken monter det var och var den låg Grrrr, typiskt! Säljer du dina fina farfarströjor någonstans, Vill Ha!

    SvaraRadera
  4. Ulrika: Attans att du missade. De fanns jättemycke kul att titta på hos dem.
    Apelsin Gredelin säljer ju visserligen farfarströjorna, men du kan ju lika gärna beställa direkt av mig ifall du vill. =) Då kan du ju välja och vraka precis hur just du vill ha det. ;)

    SvaraRadera