fredag 4 mars 2011

Kalasbra!

Då när vi gick på 6-årskalas i lördags så tyckte jag naturligtvis att det saknades lite kläder i N:s garderob. Eller ja... det kanske snarare var så att jag aldrig öppnade garderoben för att se efter utan jag liksom antog *harkel* att det inte fanns några kläder där. ;) Så det blev en outfit som jag planerat sedan jag köpte dessa tyger på symässan. Är faktiskt riktigt stolt över att jag lyckats hålla mig till ursprungsplanen för tyget för en gångs skull! =)

Tajts har det för övrigt börjat bli fler av här hemma. För ett år sedan hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle klä mina grabbar i tajts men det är ju sååå mysigt. Kanske är det för att man själv inte precis kan klämma ner sig i ett par längre som man tycker att det är ett extra fint plagg. ;)

Oceantyget är från Znok (och jag kommer absolut att skaffa mer!) Brun/vit-randig jersey från JNY.
Mönster är mina egna.

6 kommentarer:

  1. Åh underbart! Så coolt med randigt och gula muddar. Kul att du gillar oceantyget:) Det blev riktigt kalasbra:)

    SvaraRadera
  2. jättehärliga plagg!
    Önskar att nån här hemma ville ha tights, men så är det inte. Den ena vill ha strumpbyxor och den andra vnliga byxor. Ingen vill ha tights...

    SvaraRadera
  3. tokfint set! tajtsen gillar jag speciellt!

    SvaraRadera
  4. Jätte fint! Skulle du kunna sälja massor av ;)

    SvaraRadera