måndag 18 april 2011

Mässan.

Här är alltså hela högen som åkte med Apelsin Gredelin till årets baby & barnmässa i Göteborg. Hela 35 plagg! Det blev några timmars jobb kan jag säga. ;) Alla plaggen har fått vara med i bloggen förut så det är egentligen ingenting nytt utan det är bara för mig själv för att jag känner mig så stolt. =D

Självklart var jag också inne på mässan och kikade lite och jag måste säga att Annika och Jenny är fantastiskt duktiga som fått till en så fiiin monter! Bra jobbat! Och ser ni på bilden? Mina kläder har fått äran att pryda väggen... Skryt skryt skryt.



4 kommentarer:

  1. Du har verkligen all anledning att känna dig stolt. En härligt färgsprakande kavalkad av läckra kläder.

    SvaraRadera
  2. Det är fina grejer så du ska vara stolt :)

    SvaraRadera
  3. Bra att du är stolt ,det är jättefina kläder!
    Och många i olika storlekar!Bra jobbat.:)

    SvaraRadera
  4. Såå kul!! Jag är med stolt över dig, tjejen! Kram!

    SvaraRadera