måndag 4 april 2011

Och en snigelfarfar såklart.

För visst känns sniglarna givna i denna modell? =) Kanske hade jag blivit lite tillfälligt trött på att sy tröjor, för nu när jag kan variera lite med en knäppning fram så är jag plötsligt otroligt sugen på att sy tröjor istället för att snarare dra mig för just denna sömnad. Det känns hur som helst roligt med den här utvecklingen. Ska bli kul att göra linnen till sommaren. Och bodysar kanske... aaahh! Så mycket jag vill!!

Tyget är ett av mina favorittyger och kommer från Znok.
Mönstret är eget.

3 kommentarer:

  1. Ja, snigel kändes helt naturligt.
    Syr du till vuxna också? Kunde vara kul med lite roliga linnen.

    SvaraRadera
  2. Jadu, jag har än så länge aldrig sytt någonting till någon annan vuxen än mig själv. Men jag skulle ju kunna prova. ;)

    Hör av dig bara!

    SvaraRadera
  3. Haha, snigelfarfar! :-D
    Jättefin tröja! Och visst är det kul att variera. Enda är att man kan få beslutsångest! ;-)

    SvaraRadera