onsdag 9 februari 2011

det har blivit...

...några hängselbyxor den senaste tiden känner jag. =) Fast de är jättekul att sy så det gör kanske ingenting. Den här modellen kommer att säljas på 3exter och jag håller just nu på att sy ett litet lager som skall finnas på plats. Känns så otroligt spännande att jag har fått en återförsäljare! Fast väldigt läskigt samtidigt... Jag har ju enbart sålt till människor runt omkring mig tidigare och tanken på att ett för mig helt okänt barn kan komma att ha "mina" kläder på sig är lite magisk. =D

Håll nu lite utkik i butiken eller gå med i 3exters facebookgrupp så kan ni se när det ploppar in nya modeller allt eftersom!

10 kommentarer:

  1. Supersnygga. Jag går också i 3exter planer...funkar det bra med dom?

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dina färgkombinationer.

    SvaraRadera
  3. Tack!

    Madelene: De har ju inte öppnat butiken så jag kan tyvärr inte svara på hur det kommer fungera då, men än så länge har jag enbart gott att säga. De är helt fantastiska människor att ha med att göra. =) Ser jättemycket fram emot det här!

    SvaraRadera
  4. Kanon! Jag fick mail för ett bra tag sedan från dom men har bara velat liksom...men det verkar kunna bli en helt ok sida så jag överväger faktiskt att tacka ja.

    SvaraRadera
  5. tokfina!! superhärliga färger och en modell som man bara blir glad av!!

    SvaraRadera
  6. jättefina, som vanligt här hos dig :). Grattis, va spännande.

    /Mia :)

    SvaraRadera
  7. Så himla coola:) Älskar färgkombon, fickorna/sömmen och modellen:)

    SvaraRadera
  8. ramlade in på sidan idag och såg dessa byxor. Jag har ett par hemma (köpta på mässan för två år sedan) och används för fullt nu av min andra son. De är fantastiska!

    SvaraRadera