torsdag 24 februari 2011

Mitt body-bidrag.

Dessa kommer att finnas hos 3exter som vårens body från bajj dajj. =) Har kikat länge på Stoff & Stils sida på det här tyget och grämt mig över att mina barn lätt ser lite tråkiga ut i så neutrala färger. Men det kanske inte alla andras bebisar gör så det här blev ju en möjlighet för mig att få införskaffa igelkottarna iaf. ;) Och det är jag otroligt glad över för tyget är så hiiimla mjukt och skönt! Gillar det jättemycket! Och jag antar att det egentligen är onödigt att nämna att det även ligger en likadan body till T i garderoben nu? Med matchanda byxa och allt... hihi!
Tyg från Stoff & Stil
Båda mönstren är egna.

6 kommentarer:

  1. Jag älskar också igelkottstyget, underbart mjukt! Din body är jättefin, jag gillar den enkla sömmen på kantningen!

    SvaraRadera
  2. jättesöta!! skrev en kommentar under hurra och en fråga inlägget så ta en ttt där:) Lycka Till!

    SvaraRadera
  3. Jättefina! Det där tyget är verkligen urgulligt!

    SvaraRadera
  4. Hej! Vilken fin blogg! Är det okej om jag länkar till dig?

    //Lina

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Både tyg, färgkombo och modellen!

    SvaraRadera