söndag 6 februari 2011

Två till T.

Igår hade jag äntligen en stund över att ordna med bodymönstret så nu är det faktiskt klart i alla storlekar! =) Så då blev det även av idag att jag kunde få lov att sy någonting lite snabbt och enkelt från ett befintligt mönster i alla fall. Tjoho! Och går det hyggligt snabbt så kan man ju lika gärna göra två. Såklart! Båda är till min T som börjar närma sig explosionsgränsen i sin nuvarande storlek och alltså var i stort behov av en uppgradering.

Ooga boogatyg från Timote, Landskapstyg från Jofotex.
Mönster är eget i stl 80.

3 kommentarer:

  1. Det är snygga bodys. Gillar den vita, ser nästan ut som pacman :-)

    SvaraRadera
  2. Superfina! Tänk att kunna säga att man "slängt ihop" två bodys, den dan längtar jag till. Måste våga mig på det där snart ;)

    SvaraRadera
  3. å, jag älskar verkligen tyget med landskapet på.

    /Mia :)

    SvaraRadera