fredag 8 maj 2009

För mormors nypor...

För ett bra tag sedan nu så undrade min mormor om inte jag kunde sy en liten klädnypspåse till henne. Har haft otroligt dåligt samvete att hon har fått vänta så länge men nya projekt måste ju faktiskt grunnas på... Nu är den hur som helst färdig och skall skickas med posten. =) Egentligen var den ju ganska lättsydd men det krävs ju lite tankeverksamhet för en nybörjare som jag. Ikeatyg fick det bli med grönt foder från myrins. Färgkombinationen är fin i mina ögon men jag är lite nervös ändå över vad mormor tycker. Är osäker på om det blir för skrikigt för hennes smak så det blir spännande. Synd att det är fredag för det blir en lång väntan innan helgen är över...

2 kommentarer:

  1. Vilken bra förvaring. Jag har ett gammalt förkläde med fickor som jag har mina klädnypor i även om jag just nu inte ens vet var jag har den. Jag återkommer och kollar vad du har på gång.
    /Efwa

    SvaraRadera
  2. Underbar!! Snyggt tyg också!

    SvaraRadera