lördag 9 maj 2009

Tyginköp.


Idag har jag och syster varit på skroten i Kinna (igen!). =) Den här gången var målet med resan att köpa lite tyger som jag kan sy lite kläder till mig själv av. Jag tror nog att jag lyckades med uppdraget till och med! =) Har lite tankar kring vad det ska bli av de flesta tygerna men spännande nog så brukar jag ju ändra mig en miljard gånger så vi får väl se vad det blir. Tygerna ligger i alla fall i tvättmaskinen nu så har jag tur kan jag sy lite imorgon när mannen fiskar och lillkillen sover middag. =) *hoppas hoppas*

4 kommentarer:

  1. Vad mycket fint!! Kul att sy till sg själv också :-)

    SvaraRadera
  2. sig själv skulle det stå ;-).

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentaren =) Ja, jag gillar oxå biltyget. Det har legat ett bra tag här hemma nu i brist på fantasi. Länkar till dig i min blogg och hoppas det är ok. Du syr mycket fint =) Kram Sara

    SvaraRadera
  4. H[ller tummarna f;r att du f[r sy lite i de nya tygerna!!! Urs'kta alla konstiga tecken, mitt tangentbord har blivit lite knepig och v'grar skriva svenska tecken....

    SvaraRadera