tisdag 11 januari 2011

Bonus.

Ja för mig var det en bonus att byxorna jag sydde faktiskt matchade någonting. =) Jag brukar inte vara så smart att jag kollar vilka färger som finns i gareroben innan jag syr så för det mesta så har jag massor med omaka kläder som mest är snygga var för sig men inte tillsammans. Så gissa om jag blev förvånad när både de oranga och turkosa byxorna jag sydde igår matchade varsin nysydd body!

Jag blev själv så imponerad så jag kände mig tvungen att både blogga om det, påpeka det för mannen och dessutom skicka en bild till min syster. =) haha. Tänk hur man har blivit...

5 kommentarer:

  1. Jättesöt matchning!! Hehe ja man syr det som kommer i huvudet och det är inte alltid man tänker på andra plagg som finns i lådan...=)

    SvaraRadera
  2. Ja tänk så fånig man kan bli ;-)men visst är det roligt när det blir rätt. Jag är imponerad av alla fina kläder du syr. Måste nog lägga in en beställning snart.

    SvaraRadera
  3. Men du har ju rätt, det blev ju toppenfint! Snyggt byxmönster, duktig du är som kan rita helt egna!

    SvaraRadera
  4. Jomen, sådär gör jag med! Syr det som faller mig in och oftast blir det inte särskilt matchat.. (några undantag finns ju, som har varit genomtänkta från början till slut förstås)

    Väldans snygg matchning är det med pingviner och den där orangea :D Jag kom aldrig så långt, även om tanken var där när tygerna beställdes.

    Ytterligare en sak känner jag igen mig i som du skriver: jag brukar med blogga, påpeka för mannen och skicka bild till min syster, hihi. Fast jag borde nog blogga mer..

    Kram pårej!

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Jag har själv sytt ett liknande set till min minsting, oranga velour muddisar och pingvinbody i jadegrönt (mörkare grönt). Men nu måste jsg nog göra en body till i det som du använde- verkligen fint!

    // Annika

    SvaraRadera