fredag 7 januari 2011

lika olika.

Det syns inte. Men de är det. Olika alltså... Det är små justeringar från mitt vanliga mönster och det är mest för att det är kul att testa lite. =) Det är nog verkligen en smaksak hur man tycker att en dregglis skall vara och personligen gillar jag om de inte går så långt ner på bröstkorgen. Och inte allt för högt upp vid hakan heller för den delen. =)

Tack och lov så kom också mina knappar också så jag kunde till och med göra färdigt de helt idag. Jejj! Tog på den med stjärnor på T och det första han gör är att kräkas. Jejj!

Apor och Lejon, vilda djur och stjärntyg från JNY. Multiränder från Mjuka tyger. Svart samt brun fleece från Stoff och Stil.
Mönstren är olika varianter på mitt vanliga grundmönster.

2 kommentarer:

  1. Jättefina, undrar just om jag ska prova mig på att justera det mönstret jag har. Känns som att det med mycket pös är för mindre barn. Min stora pojk har länke tjatat om en scarf som han kan dra upp över näsan. Igår kväll slängde jag ihop en av några restbitar, men den ska INTE visas på bloggen hi, hi. Men han blev mycket nöjd!

    SvaraRadera
  2. Olika eller inte, de är lika fina!

    SvaraRadera