torsdag 13 januari 2011

Jag gjorde det!

När jag började läsa sybloggar för länge sedan hamnade jag såklart inne hos Kokalal och beundrade hennes retrobrallor. Timme efter timme satt jag där och drömde och bara tittade och läste för hon är ju så otroligt duktig och just retrobrallorna måste vara Sveriges absolut snyggaste klädesplagg för barn.

När jag satt där och drömde så tänkte jag alltid att när man kan sy ett par sådana som faktiskt passar, då kan man sy barnkläder. Och nu... Nu kände jag att det var dags att prova på det som jag så länge har drömt om att kunna. Till min stoooora häpnad gick det! DET GICK!!! Det måste ju betyda att nu är det officiellt; Jag kan sy barnkläder!! Tjoho!! =D

Velourtyget kommer från skroten i Kinna

Mönstret är egenritat med 100% inspiration från Kokalal

12 kommentarer:

  1. Jättesnygg sparkbyxa.

    SvaraRadera
  2. Så snygga, du lyckades superbra!!!

    SvaraRadera
  3. De är urfina!! Kul att du nått en sån magisk gräns du satt tidigare! *hurra*

    SvaraRadera
  4. Och nu såg jag i marginalen! Sötis! :D

    SvaraRadera
  5. Vad skönt för dig att äntligen inse hur duktig du är. Många av oss andra anser att du redan innan de nya byxorna bevisat att du kan :-)

    SvaraRadera
  6. Se där! Vad snyggt! Sitter perfekt över lilla blöjbaken. :-)

    SvaraRadera
  7. Jättefina!! Ser mycket proffsiga ut..som att du inte gjort annat än att sy barnkläder.

    /Mia :)

    SvaraRadera
  8. Grymt snygga!! Vad kul att du lyckades få till dem precis så som du ville ha dem!

    SvaraRadera