lördag 4 december 2010

fem vuxna och ett barn.



Det är mycket mössor nu för tiden. =) De tre randiga är de roligaste mössorna den här omgången för det är tre, för mig helt okända, vuxna män som någonstanns därute går omkring med dessa. =) Superkul att det inte bara är barn som gillar mössorna!

De tre andra är presentmössor till människor nära mig och lustigt nog är de två enfärgade också till vuxna. Så nu ropar maskinen efter lite barnsliga mönster och galna färger igen. Får se vad jag kan övertyga barnen om att de behöver. =)
Randig velour från skroten i Kinna, Lila och brun velour samt all fleece från stoff & stil och sist men inte minst så är det lila superfina fordonstyget från Mjuka tyger.

Mönstret är eget.

1 kommentar:

  1. Vad kul med efterfrågan på vuxenmössor :) Och vad fint med lite lila! Jag är i mitten av en lila fordon-skapelse här hemma. Gäller bara att slutföra den med, hihi. Strax kan jag nog bröta igång maskinen igen, jag tror nämligen att barnen sover djupt och gott nu så de inte störs.. *hoppas*

    SvaraRadera