onsdag 15 december 2010

Min lilla designer!

Jag skulle beställa lite mer djungeltyg förra veckan av JNY när N kommer förbi och frågar vad jag gör. Efter en stund pekar han på svart jersey med stjärnor och säger att han vill ha sådana kläder. Och randigt! Han vill nog ha tajts säger han... Såklart han får det då min fine lille kille! Köpte bara en liten bit av varje tyg men ser nu att jag nog får beställa lite mer randiga varianter nästa gång jag fyller på tyglagret. =)
Stärnor och ränder är från JNY, muddar från skroten.
Tajts och tröjmönster är egna.

7 kommentarer:

  1. Jättefint! Funderar på att beställa hem lite djungelvelour men jag får nog ta lite av det randiga och stjärnorna också.

    SvaraRadera
  2. Vad fina! Härligt med det turkosa till!

    SvaraRadera
  3. Fin kombo!
    Vad kul att han lägger egna beställningar, lille N :D

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Kul när de bestämmer själva :-)!

    SvaraRadera
  5. så härligt med bestämda barn som också har en skitbra smak! snyggt med långa muddar

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Och fin matchning av din son, kul när de själva bestämmer!

    SvaraRadera
  7. Kanonfint ju!!! väldigt fint ihop, det svart-vita mönstret med turkosa muddar!
    Finns det många olika stjärn-tyger?? Skulle vilja ha mössa till joline. Antingen i typ limegrönt eller rött.. eller färgglatt..

    SvaraRadera