söndag 12 december 2010

på pricken.

Tajts och tröja i prickig velour som är två av tre plagg i en bestälnning till en liten 2,5-åring. Jag som inte brukar vara så himla förtjust i prickar i vanliga fall måste erkänna att jag blev riktigt kär i det här setet! Tröjan är i lite länre modell så att mudden ska gå ner lite på rumpan. Blir riktigt sugen på att sy en i samma modell till mig själv faktiskt... =) Tyget är utvalt helt av beställaren som var så smidig att hon helt enkelt gick in själv i butiken och lade undan det tyg hon ville ha. =) smidigt! köpte på mig lite extra också såklart.

Allt tyg från skroten.
Alla mönster är egna.

3 kommentarer:

  1. Det är helt underbart det här setet! :D När jag såg det tänkte jag att jag gärna skulle ha ett sånt själv, och sen läste jag att du funderat på samma sak, hihi. Ja, det är nog ett glädjetyg det där ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte också om det och precis som nån annan tänkte jag att det hade varit läckert att ha själv :-)

    SvaraRadera
  3. JAG ÄR SUPERNÖJD!!!!! Det blev Precis som jag tänkt mig! Va duktig du är!!
    Haha jag jag kanske skulle beställa samma till mig ;)
    (Kul oxå att du blev nöjd!)

    SvaraRadera