onsdag 22 december 2010

under utveckling.

Efter att ha stött på problem med den knäppningen på snigelbodyn fick jag tänka om och valde istället att ha knäppningen som vanligt uppe på axeln. Efter detta försöket inser jag att jag har lite justeringar att få till vid ärmarna för det är liksom för tajt och knasigt över axlarna. Så det var ju bra att jag upptäckte det.

Sedan måste jag ju bara bjuda på ytterligare en miss som uppstod vid skapandet av detta mönster...

Hahahahaha!!!

Som tur var hann jag aldrig klippa i tyget efter detta fantastiska mönster... =D

Biltyget kommer från Mjuka tyger och muddar till kantband från Stoff & Stil.

3 kommentarer:

  1. tack för det skrattet!!! slutresultatet blev ju finfint!

    SvaraRadera
  2. Hihihi! Du är för rolig :D
    Fin body till slut i alla fall!

    SvaraRadera